Tuesday, January 11, 2011

S.C.H.O.O.L

Haiyyaa. I love school! School was the BLAST!

Siti Rosmaisarah Husna
Izyani Razak
Izah Nabilah
Puteri Ashqistina
Ainna Zuhaili
Nurul Nabila!

I love to do HOMEWORK! *ya rite :P

11.1.11
Sekolah Agama semasa solat Asar. Kami solat mengikut imam dari pukul 5.15 petang hingga 5.40 petang? Kalau anda ape yang anda akan buat? Mengamuk macam orang hilang akal sebab bazirkan masa? dan sejurus sahaja imam memberi salam yang kedua : HAHAHAHAHA! kena maki! Bagi pendapat saya, kesian dia, dia cuba menjadi imam yang terbaik untuk kami, semua orang balik, baru dia turun tangga, macam nak menangis, dalam hati memang marah gila, rasa nak tumbuk tumbuk, tapi sebenarnya, ape salah kita luangkan waktu sikitkan untuk solat? :)
And one more! Puteri Ashnadya (adik Puteri Ashqistina) semasa sedang rukuk dan sujud, dia sempat tengok darah kat kaki dia? hahhahaha. okey not fun lah syuhada :P

That`s All for this week.

P/S : Imam kami tu umur 10 tahun, maaf kerana saya mengata awak didalam blog saya :)

1 comment:

Yasmin Irdina said...

ku igt budak ni pun kena maki ngan kitorg gak..aku rasa imam kat masjid tu pun baru 10 min dye lama giler