Saturday, March 19, 2011

Pencapaian Si Pembebel.

       Ini bukan sembarangan pembebel, ini juga bukan pembebel yang duduk kat dapur tiba tiba menjerit `Angkat kainnnnnnnnn!` Ops. Tak berniat nak mengata sesiapa :D Okay, sebenarnya ini pembebel yang duduk kt atas pentas, kalau bebelan dia mencuri perhatian penonton memang sah! dia terbaik, sampai penonton terpukau. susah nak buat uuuuu... Ada yang pembebel yang duduk atas pentas tu buat orang menangis, bukan menangis ape, menangis ngantuk dengar cara dia membebel tuu. Okay. Jangan sampai kena baling botol. Ops. Memang malu kalau kena. Kalau nak tahu,saya adalah salah seorang pembebel yang duduk atas pentas tu. Tapi tak bertauliah lagi okay. Sebab tu saya tak pernah buat penonton terpukau dan juga tidak pernah buat penonton menangis. Kira okaylah tu kan?

                                                         Im so proud of this yaww!

Ek eleh, baru masuk Majalah Kuntum! HAHAHAH. Tapi ni edisi November/Disember. Kalau nak baca datanglah rumah saya. Nak bangga bangang  bangga segala. Kira okaylah tu kan? Hott tuuu. Masuk majalah :P Dah dah, stop syuhada. Okay, saya sekarang kena hafal 3 muka surat cerita Nabi Idris A.S. Minggu depan nak bertanding antara sekolah. Orang bagi cuti suruh hafal. Ni satu hapak perkataan tak hafal. ==' Apakah yang anda sedang lakukan. Tidak perasankah anda telah mengambil risiko yang amat tinggi. FFFFF! Ayat tak boleh belah lah :P

28/3/2011

Tarikh itu menetu kan segala-galanyaa! Pertarungan hidup atau mati. Berusahalah.
Actually, tu tarikh lawan olahraga antara sekolah ==' Cikgu target Emas. Emas? Terduduk I tahu. Nak buat 6.00 pun susah nak lepas. Pencapaian terbaik 6.37 jee :P Apa ituuuuuu? Pendek nyaa==' Saya minta maaf kalau tak dapat emas. Saya target emas waktu Sukan Tahunan sekolah je. Saya tak bermaksud nak , apelah apelah ==' Buat ayat sedih pulak :D

P/s : Ini bukan entry nak bangang   bangga diri :)

No comments: