Saturday, April 9, 2011

Antara markah ujian dan bola jaring.

    Okay. Sudah setahun 5 bulan 3 hari 4 jam 5 minit aku tak hapdate belog ni :P. There are many stories that i wanna tell you all. *sorry grammar failed :P

    `Weh ada, aku dah tahu markah ujian aku, semua A, lawan lah dengan aku kalau berani`

     `Aku nak beat sebelum ujian tak nak, lepas ujian baru kau nak memekak. Dah lah jangan menyibuk`

      `Shut up My Hear!`

      `Diamlah Najwa, ape benda kau cakap pun aku tak faham. Dah tak tahu tak yah nak speaking                           English`

       `Terer gila kau da. 54 % tuuuu..`

       `T____________________________T`


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
      Shit! Dia pergi selongkar kertas ujian aku! Nasib baik dia tak check tangan aku yang berbirat kene rotan sebab tak dapat A Math! Huaa. Lepas ni memang aku dah taubat, tak nak kene rotan yakni kene lepas sasaran cikgu!


       Yasmin memang dirakui sangat pandai dalam ape jua matapelajaran. Tak sangka murid yang gila K-pop dan akan membawa setiap edisi Majalah e-pop dan Klik ke sekolah pada awal bulan tu dapat 4A!
        It`s was so wow :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
    Saya telah dipilih oleh Teacher Fazilah Muda untuk mewakili sekolah dalam pertandingan Bola jaring peringkat daerah. *skema gila ayat




;Yes, betul! Macam tu lah aku main. Cantik kan. Kalau macam tu lah gaya aku main, boleh wakil negara, ni wakil daerah pun tarak.

Sila tengok, anda dinasihati jikalau mengantuk, sila close tab ini sekarang :D

Skdd1 vs Sk Kota Damansara Seksyen 11: 2-2

Skdd1 vs Sri Nobel : 5-1

Skdd1 vs Sk Assunta 1 : 6-6

   Akhirnya jadi NAIB JUARA kumpulan E. So, kami kene lawan dengan JUARA kumpulan F.

Skdd1 vs Sk Kelana Jaya 1 : 7-6 *advantage

    Kami macam shock. Woww.. Terer gak aku ni jadi GD. kegembiraan kami pun disambut macam dah dapat johan haha. pastu teacher kata, esok nak memang satu game je, mesti kita dah dapat punya no 3.
Dengan semnagat jitu!

   Ohok ohok ^^ Perlawanan antara Skdd1 dan Sk PPR Lembah subang *tak silap lah sebab nama panjang sgt.

  6-2 ! Kami keluar padang terus menangis sebab menang, sah sah no 3. Sebelah sana DU menang. Kami pun bersorak lagi!

Bersambung... Takut nanti orang mencik baca belog ini.

3 comments:

Sarah Zulkipli said...

GD? Wow! Cool lah. Haha. Ingat da, boleh aktif dalam sukan, tp wajib seimbangkan dengan pelajarn jugak. Kalau benci dengan mane mane cekgu jngn sampai kau tak hormat die langsung. Walaubagaimanapun, dia tetap insan yang membarikan kau ilmu. :) Btw, ilmu turun temurun dr aku tu. Aku memang handal bermain bola jaring. :P

Syuhada Elmi. said...

Oh well aku kan bab bab sukan ni lain mcm skit. HAHA. Nek hang aku tak hormat dia, aku hormat dia! sayang dia! sebab dia dah bagi 100% pelajaran yang sempurna buat aku :)

puteri ashqistina (: said...

Eh weh , aku pun tak sngka aku begitu hebat jadi GD! Proud to be malaysian! Awesome :P