Saturday, April 2, 2011

Ayat Aku Lagi Stylo!

  Saya melihat seorang perempuan banjir sedang memintal mintal rambutnya sambil menjeling jeling kut kut ade mamat lalu pandang perangai huduh dia yang dia rasa secantik Julia Robert pakai kasut 4 inci yang memakai gaun labuh yang berharga RM 10000 sepasang, dengan banggang nya dia berjalan ala ala seorang model ternama berjalan di atas pentas tetapi dia tidak perasan bahawa sewaktu itu dia di tengah tengah jalan dan tiba tiba dia terjatuh tersungkur! sebab ade kereta hon kat dia sambil menjerit, `hoi gedik, jalan cepatlah macam ayam tak nak masuk reban!`.

24 comments:

Abang Zam said...

ahahahaha! ini kool! terima kasih juin
abang akan berikan keputusan pada ahad malam

:)

Bella Bell said...

wow..panjangnye ayat..hehee...nice2~

Fyqa said...

hehe.. semput jugak.
gud luck :D

ini aku said...

ADA HARAPAN TUK MENANG NIH

Syuhada Elmi. said...

@Abang Zam : Hahahah. Memalam buta takde idea nak buat ayat pelik pelik :D okay okay :)

Syuhada Elmi. said...

@bella bell : Haha. Thnkss

Syuhada Elmi. said...

@Fyqa : Pi makan ubat cepatt :D

Syuhada Elmi. said...

@ini aku : TERIMA KASIH!KAMU JUGAA <33

puteri ashqistina (: said...

Yg perempuan tu kau lah . Hahaha :D

Syuhada Elmi. said...

Tak lah, tu kau :P

hamzah ian said...

pergh.. cool

tak bernapas gua baca. keh keh keh..

gud luck k

Syuhada Elmi. said...

Hamzah Ian : Haha :D. cool? it`s hot lah! ahhahahah . just kidd. :D

mahfudzah said...

hahaha!neutral!

Sarah Zulkipli said...

Jeles gila kalau kau menang! *muka paling sombong aku bg*

Syuhada Elmi. said...

Mahfudzah : thnkss :D

Syuhada Elmi. said...

sarah : macam aku menang?

Dayana AZ said...

dayana selit sini :)!

laa yeke hee bole aje nk tempah header kat

http://ddbshop.blogspot.com

hee,

sicomot-comel said...

hahaha
sengal jek pmpn tuh..hohoho

Syuhada Elmi. said...

Dayana Az : nanti syuhada emailkan gambar :) and details segala.

Syuhada Elmi. said...

Si comot-comel : Tu ahhh :D

leeza said...

part 'hoi gedik' yg syok tuh..haha:)

puteri ashqistina (: said...

'Sah awak comel! <33' Dah memang aku comel , nk buat macam mane? HAHAHA :P

Syuhada Elmi. said...

Leeza : Hahahah. Last last tak mnang pun :'(

Syuhada Elmi. said...

Puteri Ashqistina : Kecomelan anda telah dirakui :)