Wednesday, April 13, 2011

SEGMEN : DIY




Okay , ade dalam 4 jam 59 minit lagi nak tutup segmen ni :P Saje join. Mengisi masa lapang dan saje ingin memenuhi dashboard anda dengan post dari blog Syuhada lak. Asik ben ashaari je kan :P

Sesiapa yang berminat ingin join segmen ini mestilah menjawab soalan dengan tenang,relaks dan spontan okay. Ingat SPONTAN! Ngohek ngohek ^^

                                      10 FAKTA TENTANG DIRI SAYA


                                           1.Masih bersekolah.
                                           2. Tinggi saya baru 161 CM. =='
                                           3.Saya hanya suka warna putih, hitam dan gelap gelap sahaja.
                                           4. Saya tak suka manusia yang suka guna bahasa eww eww dlm fb dan
                                               sewaktu dgnnya.
                                           5.  Nama saya Nurul Syuhada Bt Elmi.
                                           6. Saya suka minum chocolate milkshake.
                                           7. Sangat obses dengan Sharnaaz Ahmad, MizzNina dan Heliza Helmi^^
                                           8. Saya seorang yang pendek dan gemok.
                                           9. Saya suka pakai Aviator Rayban walaupun tak ori.
                                          10. Sangat adore dengan gaya tudung Heliza Helmi dan Yuna ^^


                              10 PERKARA/PERKATAAN YANG SELALU SAYA SEBUT

                                         1. Shit arr Mika ni =='
                                         2. Harini nak makan ape ek?
                                         3. Aku lempang laju laju kang.
                                         4. Assalammualaikum :)
                                         5. Kau nak post entry ape harini?
                                         6. Senget!
                                         7. What the?
                                         8. Hah? Ape?
                                         9. Gedik gilaaa!
                                       10. Hey, pleaseee..

                          10 PERKARA `PERTAMA KALI` DILAKUKAN DALAM HIDUP SAYA    

                                  1. Buat latihan Math 20 soalan sehari. What so tired =='
                                  2. Panjat bukit semata mata ingin menuntut ilmu agama di masjid :)          
                                  3. Pakai beg 2 tahun yang lepas.
                                  4. First time aku join segmen Incik Naziem.
                                  5. First time pakai towel warna pink =='
                                  6. Keluar rumah pakai shawl ala ala hana tajima :P
                                  7. First time jadi penolong ketua pengawas sekolah :P
                                  8. First time kene rotan dengan cikgu sebab tak dpt A math =='
                                  9. First time dapat anak buah :D
                                 10. Pertama kali aktif sukan dekat sekolah =='

Okay. Banyak pasal sekolah sekolah je kan? HAHA. Biasalah tu. Budak budak lagi. Ngehok ngehok. :D

Kelik sinih untuk pergi ke ruangan mekap  segmen ni. Hurry :D

2 comments:

Nazim Nasri said...

terima kasih la sebab join. sorry sbb lambat baca blog awak :)

saya ada segmen baru. marilah tgk

Syuhada Elmi. said...

Trimas sudi baca :)