Sunday, May 1, 2011

Tak salah menggatal seketika.

   Setelah berlari dari kutub selatan sampai ke australia, berjalan pula ke Canada nak pergi jumpa Justin Bieber idaman semua orang tuuu *sempat tangkap gambar je. Sebab saya bukan nak jumpa JB pun :P. Pastu pi Indonesia, lari lari dekat Jakarta jumpa Randy Pangalila je, tapi dia takdak.Pi tempat Putera Raja Britain kawin pun takdak. Tup tup. Sampai kat Malaysia dia ade :P

   Maaf, Untuk peringatan ni bukan entry menggedik/mengatal dan sewaktu dengannya. Hanya untuk memuji seseorang insan.

   Dalam 4 minggu yang lepas tak silap, atau 5 minggu atau 6 minggu yang lepas, aku kan ade menyertai pertandingan bercerita peringkat daerah , dua orang je dari sekolah aku terpilih. Aku ngan yasmin, tapi Yasmin tilawah Al-Quran. Waktu aku teman si Yasmin ni nak buat presentation, tiba lah giliran seorang budak laki ni. Serious suara dia.

video
Sedap kan?


   Sedap kan? HAHA. Sorry video macamtu sebab semua orang pandang. `Awatnya minah sorang ni gatai sangat pi tangkap tangkap gambar segala`. Eh hello, aku tak tangkap gambar pun okay? :P

   Bila datang sekolah , aku tunjuk and suruh semua friends aku dengar, diorang semua wow. sedap. hensem ke? sebab tak nampak. TAK HENSEM LANGSUNG WEH.

    Waktu penyampaian hadiah , aku ngan Yasmin kata , mesti Raziq dapat no 1 ni percaya lah! *Nama dia Raziq. Tup tup, dia tak menang pun. Mungkin tajwid dia tak betul.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Pagi tadi ade Amal Islami , aku wakil sekolah nasyid , but tak menang pun ==' . By the way,
aku ngan yasmin kata mesti Raziq tu masuk walaupun tak tahu dia sekolah mana , sebab waktu tu dia wakil zon.

Tengah tengah bersembang , aku macam perasan `Ehh, cam kenal lah mamat ni`. `RAZIQ!`. Aku cakap kat kawan kawan aku , Weh Raziq! Dioarng semua. Haaa? Hensem nyaa. Yek tak hensem :D

Keapada sesiapa yang nak sangat tengok muka Raziq , Ini dia. Hensem ka?

  Biasa je. Tapi okay lah. Waktu Amal Islami dia wakil Marhaban , kecewa tak menang haritu kut :P. Gambar tu semua Nabila yang tangkap secara diam , nak sangat tangkap , ambek lahhh... ;D

   Sebenarnya , aku macam terharu gilak dapat jumpa dia lagi. HAHAHHAHAHAHAH

Nak puji sikit :

1) Suara dia memang power.
2)Tinggi , baby face.

P/s : Aku puji tak bermakna aku gatal kan? Dah lahhh. Masih bersekolah , tak de makna aku nak gatal gatal. Saje nak tunjuk kat Siti :P

3 comments:

man yusoef said...

huhu...teringat dulu time sekolah agama..masuk pertandingan tilawah al-quran jugak..tapi tak menang pon..huhu

Syuhada Elmi. said...

^^. Biasalah tuuu ^^

Yasmin Irdina said...

syuhada/....menggatal....Raziq tu ak ingat lagi