Monday, June 27, 2011

Trend pasang lagu dalam belog?

       
                                                             
      Trend pasang lagu dalam belog? Kau tipu aku kalau kau tak pernah masuk belog orang yang ade lagu :P

Contoh lagu :

Dadali - Di saat aku mencintaimu dan lagu lagu yang slow sloww supaya boleh menghayati ape yang ditulis di entry. ( I guess)

Lagu -lagu korea supaya korang tahu bahawa pemilik belog tu kipas susah mati K-pop (die hard fan)

Kronologi pemasangan lagu didalam belog mengikut pengalaman aku :

1.Tak di nafikan aku mula mula blogging dulu pun letak lagu dalam belog. Rasa rasanya mula mula aku jumpa playlist lagu dalam blog yang ade pause tapi loading lambat gila T_____T

2.Waktu ni baru nak naik pakai playlist yang ade pause youuu tapi auto-play T____T

3.Lepastu pakai yang takde pause, kalau lagu yang slow boleh tahan lagi kan. T_____T

4.Ade satu blog ni ade button pause and tekan tetiba terus pergi video lagu kat youtube. Apakahhhh?

5.Baru baru ni, aku buka blog orang ade lagu jenuh aku cari mana playlist dia nak tekan button pause kalau ade. Satu blog aku stalk. Rupa-rupanya dia private kan. Sorry terus pangkah.

      Tak salah sebenarnya letak lagu, bagi pandangan aku letak lah playlist yang ade button pause. Letak atas atas blog :) Just nak bagi pendapat jeeeee. And sebenarnya aku suka buka blog orang yang ade laguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :)

3 comments:

J.Syazwana said...

kalau lagu tuh boleh pause okey lah tapii kalau takde memang tak sukee. sebab saya suke dengar playlist sendiri kalau blog ade lagu dah bercampur-campur.

Syuhada Elmi. said...

Betul betul! :)

Sarah Zulkipli said...

Ada satu pemerlian di situ. Tapi kau stalk dia ke? Hahaha.
P/S: Nak komen jugak walaupun dah berlapuk. :P