Wednesday, December 21, 2011

Killer Question?! Brb. Dying.

    Assalammualaikum. Di pagi rabu yang hening, tiba tiba ada seorang kakak yang cantik lagi ayu tiba tiba hantar chat dekat aku. Dia kata dia tag aku dekat blog dia. And i was like, Yay! I've been tagged. *flips hair*

      Kalau Kak Irdina tanya soalan yang merepek repek taknak jawab. Hahaha. So , mari kita sama sama perah otak jawab soalannya.

 Soalannya :


Pernah couple? What is your first couple name?

Saya tak pernah couple. 


Listkan nama bestfriend korangg :

Puteri Ashqistina
Siti Rosmaisarah Husna 
Izah Nabilah
Izyani Razak
Ainna Zuhaili

Anisah Ali


What do you think about me?

Seorang yang cantik , pandai , tinggi dan semua yang positive statement! 

Benda yang paling korang sayangg :

Bantal yang Puteri bagi , patung kaca yang Amir bagi, keychain nama warna warni yang semua fantastic member ade. 

Suka k-pop? Kenapa?

Tak, saya tak suka. Saya tak faham pun. Lagu dia rancak sangat, pening otak dengar. 

Siapa yang paling baik dengan korangg?

Bestfriend yang saya listkan tadi. Tapi yang paling banyak tahu masalah adalah Puteri Ashqistina

Ade musuh?

Ada. Tapi tak ingat siapa. Hahaha.


Kalau korang suka seseorang ni, ape yang korang buat untuk tunjukkan yang korang suka si Dia tahu?

Tarik perhatian dia, rapat dengan kawan kawan dia, buat benda yang dia suka. Main hentam je ni. 


Kenangan yang korang takleh lupa?

Kenangan takkan boleh lupus daripada ingatan. Hmm *ketuk ketuk dagu*. Kenangan kena halau keluar daripada ruang sejahtera sebab mengganggu kut. Memang gua takkan lupa sampai bila bila!

Adakah korang nangis/sedih kalau korang tahu orang yang korang suka tu ada hati dekat orang lain?

Gua takkan menangis. Gua sokong. Tapi, kekasih pertama dia je aku sokong. Yang lain tak. Bagus kan. Hahaha.


     Maka dengan ini, berakhirlah soalan soalan cepu relaks yang di tanya kak irdina. Susah tahu soalan ni. Sampai kena tanya sepupu sepapat macammana nak jawab soalan ni semua. Sila percaya. Saya malas nak tanya soalan sebab nanti mesti takde siapa jawab. Tisk tisk *hembus hingus*. Kbai.



Pening jawab soalan memang jadi macamni. 
                                       


                       

2 comments:

Sarah Zulkipli said...

Hahahha. Soalan 7 I loikeee! Hahahaha! Muka kau tak leh blah weh. Muka nak tahan berak. :P

Syuhada Elmi. said...

Hahahaha. Kau ni aku dah puji comel pun kutuk aku lagi. Hahaha